.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
Everyone will come to my funeral to make sure that I stay dead
June 12, 2012 | 11:33 0 comments

Byla jsem po pátečním srazu bývalého Freradu trochu v rozpacích. Na jednu stranu, jsem holky strašně ráda viděla, opravdu mi chyběl někdo, s kým se můžu v reálném životě bavit o momentálních obsesích, opravdu uklidňující - že nejsem jediná na světě. Na druhou stranu, jsem zjistila, že nic nevím, nic neznám, nic jsem neviděla a nikde nebyla. Trochu frustrující. Bohužel jsem za ten rok ze všeho vypadla - na seriály nebyl čas, angličtina mi je vzdálená (byl pro mě docela problém koukat na The Deep Blue Sea bez titulků *shame*) a plánovat a šetřit na nějaký výlet, třeba Londýn? Vždyť jsem byla ráda, že jsem ráda. A tak teď zkouším všechno hezky dohánět, začala jsem tím, že mě měl Pattison přesvědčit ve filmu Remember Me. A světe div se, zahrál to dobře. Takže můj celkový úsudek na něj zní - když se nesnaží být božsky krásný upír, hrát umí, ale stejně je ošklivý. Dobře, nebudu netolerantní, mě osobně se nelíbí, toleruji názory ostatních. Brečela jsem jako želva dobrých deset minut a předčilo to moje očekávání, vzhledem k tomu, že jsem si od začátku myslela, že vím jak to skončí a ono ne - úplně jinak. Takže příjemné překvapení, doporučuji.
Takže teď horlivě stahuju všechno co si pamatuju z toho, o čem jsme mluvili - hlavně Once Upon a Time, The Walking Dead a Game of Thrones (spřízněná duše sestřenka už poctivě vypaluje ♥). No a také jsem zkoukla poslední díl Sherlocka, který mě přivádí k zamyšlení, kdo je větší psychopat: Moriarty v provedení Andrewa Scotta nebo Joker (Heath Ledger). Opravdu jsem byla v šoku, jak to Andrew zahrál a jací šílenci můžou na světě existovat (ano, věřím, že můžou). No a ovšem opět deset minut u konce brek jako želva a jsem velice zvědavá na to, jak Sherly smrt nafakeoval, protože já mu to uvěřila (jak jinak). Vpravo obrázek, jak jsem se na toto season finale připravila. Já vím, trošku asociální sobotní večer.
Taky jsem začala študovat jednu techniku v PS, takže možná brzy konečně nějaký wallpaper, moje plocha žadoní po nějakém Hiddlestonovi, takže až se spojí všechny síly vesmíru, tak z toho možná něco vznikne.
VSUVKA - GOD I HATE MYSELF! Už dvakrát mi do práce volal nějaký angličan a já jsem jak zaražená a teď je tady paní a já ji ani nerozumím, z jaký je společnosti! Ještě že restroom rozumím, asi by se mi tady počůrala. What's wrong with me?!
Ještě poznámky ze života: v Kauflandu je sleva na kýbl zmrzliny Manhattan - skvělý společník při brečících filmech, nová zálivka na salát od Vitany nic moc, v dnešních novinách Metro není sudoku (wtf?) a byla bych moc vděčná, kdyby mě někdo nasměřoval, kde stáhnu třetí sérii Wallander-a ('08). Jo a Marilyn Manson má nové CD - Born Villain.. dobré se to dozvědět včera, když jdu v červenci na koncert *facepalm*.

Labels: , , ,



Post a Comment

«
»