.

happy endings are stories that haven't ended yet
.
my shop home
You were made to be ruled. In the end, you will always kneel.
July 12, 2012 | 15:50 0 comments

Tak jsem zpátky a opět v práci. Tento týden jsem tady celý, všechno odpoledne a zrovna když je tak hezky (chápej jako: je chladnejš, fouká a obšas prší). Ale někdy mi nějaký klient řekne, jak je venku. To je tak, když mám okna do pasáže. Začala jsem si sem nosit instatní jídla a polévky, že mě to nenapadlo dřív, už mě fakt nebaví jednak si svačinu vyrábět a taky rohlík-máslo-salám by vás taky po chvíli omrzel.
Jak bylo na Mácháči? Sinice mě nesnědli, do 'aquaparku' (pár nafukovacích atrakcí v zábranami ohraničné vodě) jsme ani nedošli, na minipláži bylo snad víc psů, než lidí, voda ne příliš čistá (a plná psů), ale to všechno se dalo očekávat. Jinak jsme celý pobyt proseděly na terase (jeden den jsme měly rekord 15 hodin, možná víc), hrály Activity a Kufr, hry z Partičky atp. A musím se pochválit, s Evikem jsme to všem nandaly! Krásný diplom Makky, všímáte si toho důkladného opálení na krajích? :D V noci jsme měly bouřky, z jedné rány (úderu blesku) jsem dokonce měla hyperventilaci, fakt jsem se lekla. Jeden večer se pán odvedle přišel stěžovat, že děláme rámus, další večer záhadně jenom naší chatce vypadl proud, další večer zase.
Celou dobu jsem věřila, že pán to neudělal, ale asi ano. Pardon pane. Jo a jedno ráno (cca ve 12 h) jsme se staly psím útulkem, jeden menší pes se s náma skamarádil a nikam se mu nechtělo a druhý, větsí se nám zabydlel na venkovním záchodě. Pro malého si přijel pán na kole, pro velkýho pán měšťák, utekl ale (ten pes). Šikovný pán policajt. Jo a na takový chladný večer plný blesků, a výpadků elektřiny je tato hra ideální: Černé historky. Opravdu, moc dobře se pak v chatce usíná, jde v noci na záchod a tak.*ironie*
Dnes se chystám na The Amazing Spiderman, těším se těším na Andrewa. Snad nebude kino plné dětí a jiných individuí s bezedným sáčkem chipsů. Opravdu mám na tohle averzi (jsem strašný sociál), až budu velká a bohatá, budu mít kino doma. *haha* Taky jsem si vyzvedla lístky na Shakespearovské slavnosti, představení Jindřich IV. Na slavnostech to bude moje premiéra, hru jsem vybrala podle Jendy Dolanského, kterého miluju a doufám, že nebude pršet, aby se představení nezrušilo. V tento den vedro zvládnu. Snad. No a už tuto neděli mám pana Marilyna Mansona, juchů.

Labels: , ,



Post a Comment

«
»